[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 11., Cs, 18:21:39 CEST

Szia!

Még mielőtt elkezdenénk:
Nem lehetne a Ti ntpd scriptetekhez hozzájutni? Az ugye elvileg platform
független.

> Felőlem ... . Bár kezdjük azzal, h adsz egy pontos FreeBSD verziószámot (és
FreeBSD 6.2-RELEASE (GENERIC) #0: Sat Jan 13 02:32:39 UTC 2007

A script verziója és pár sor az elejéből, különösen a bedrótozott /usr/sbin-nel:
# $FreeBSD: src/etc/rc.d/ntpd,v 1.11.2.2 2006/06/06 11:17:08 flz Exp $
#

# PROVIDE: ntpd
# REQUIRE: DAEMON ntpdate cleanvar devfs
# BEFORE:  LOGIN
# KEYWORD: nojail

. /etc/rc.subr

name=ntpd
rcvar=`set_rcvar`
command="/usr/sbin/${name}"
pidfile="/var/run/${name}.pid"
start_precmd="ntpd_precmd"

load_rc_config $name

> 7.akármit használsz, lévén CURRENT-ben már nem támogatott az Alpha. Viszont
> cvsweb-en le lehet kérdezni, és akkor nem terheljük a listát. És ha addig
Ha adsz e-mail címet, v. valamilyen IM-et, akkor küldhetem a lista nálkül is.

> más nem jelentkezik, h Alpha-n használ FreeBSD-t, és lesz időm, jövő 7en
> felvonszolom a dögöt, és telepítek az enyimre egy 6.2-es FBSD-t, és
> megnézem.
Ahogy gondolod, de ha nem akarod, akkor jöhet levélben, vagy máshogy is.
Amit kapok, azt megnézem, kipróbálom.

> Bár én a helyedben azzal kezdeném, hogy frissítés (az alaprendszer részét
> 6.nemtommióta tartalmazó csup-pal) RELENG_6_2 -re, de még inkább
> RELENG_6-ra, és megnézni, hogy abban mi a helyzet ntpd-vel. (Nyilván ha már
> a legutolsó FBSD verziót futtatod, akkor ez kiesett) Ugyanezen okokból ezek
Szerintem és ahogy Te is írod szerinted is, a 6.2 -es az uccsó.

> után én igenis küldenék bugreportot (send-pr), és egy levelet a korábban
> emlegetett listára. Ugyanis az, h van egy újabb ntpd port, az nem
> feltétlenül jelenti azt, hogy a fejlesztők tudnak arról, hoghy az
> alaprendszerbeli verzió hibás Alpha-n.
Igaz.

Már reklamáltam phpldapadmin ügyben is, de az jött vissza, hogy az Alfa
nem supportált ... :-(

Amúgy az újabb ntpd 3 órája megy (kézi ndítással, mert máshogy nem
akart elindulni) és egész jól muzsikál.

Üdv:
Ruzsi