[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 10., Sze, 21:35:59 CEST

> Vagy rc.conf-ban jelölöd a logolási igényedet -l kapcsoloval.
Ja, vagy úgy!

A fő problémám, hogy 3 ntpd-m van és szerintem általában
a rossz indul el. Kivétel az openntpd, mert az explicite tartalmazza
a full path-ot.

Az általam fordított ntpd jobbnak tűnik, mert pl. nem észnélkül
emeli a lekérdezési ciklusidőt.

Na közben az egyik krumpli beugrott sync.peer-be! :-)

Mostmár csak ki kell javítanom az indító script-et, hogy ne
a hibás ntpd induljon el! De hogy a make install miért nem
ugatott!? És ugye most jött be az a szívás, hogy a make
install mindent a /usr/local alá pakol ...

Az rc.conf-ot köszönöm!

A kérdés már csak az, hogy tudom leszedni a gyári, hibás,
bináris ntp-t? Nem az rm-re gondolok ...

Üdv:
Ruzsi