[BSD] Dynamip ports hogyan?

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 9., K, 10:00:19 CEST

> A csup az alapinstall része (ha jól tudom). Jól használható.
Valóban az alapinstall része. Én tévedtem. Biztos elírtam.

> ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/ports/ports/ports.tar.gz
> Becsomagolva 37 MB. Tényleg nincs annyi helyed, h ki is
> csomagold? A progik egymástól függése (build/runtime) miatt nem
> célszerű csak egyet kicsomagolni, IMO.
Ez fenn van, de a kívánt prg. nem a legfrissebb. Viszont van belőle
frissebb ports is a freeports-on.

> A normál mód a ports-fa letöltése. Ha nem ezt követed, az az
> alapkutatás :-)
Most olyan megy, hogy portsnap extract. Aztán az update-t gondoltam.
De ha ez teljesen letült mindent újra ... 3G-s a HDD helyem tokkal
vonóval, azaz ebben maga az OS is benne van a ports-okkal együtt.

Ráadásul baromi lassú. 2 órája fut az extract ...

Üdv:
Ruzsi