[BSD] --display nem megy?

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2007. Nov. 28., Sze, 16:40:53 CET

Laszlo Nagy wrote:

> Nekem biztos hogy nincs -nolisten, mert így indítottam:
>
> X -query 192.168.0.1
>
> Azt most nem tudom megmondani hogy figyel-e a 6000-es porton de délután
> megmondom.

Nos hát, ezt csinálom:

1. "startx"
2. megjelenik a twm, beírom hogy "xhost +"
3. Átmegyek ttyv2-re és a stockstat -l4 ilyesmit produkál:

USER   COMMAND   PID   FD   PROTO   LOCAL ADDRESS         FOREIGN ADDRESS
root   Xorg   762   1   tcp4   *:6000         *:*

4. Végül beírom az alábbi parancsot és hibát kapok.

%xclock -display 127.0.0.1:0
Error: Can't open display
%

Mi lehet a baj?

A gép egy 6.3-PRERELEASE i386, az Xorg metaport verziója xorg-7.3_1,
alapoktól forrásból fordítva.

Köszi,

   Laci