[BSD] Boot CD not starting

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2007. Nov. 15., Cs, 17:39:15 CET

Új fejlemény. Vártam még 10 percet és ez jött ki:

int=0000000d   err=00000000 efl=00030282   eip=00010000
eax=0000fffe   ebx=

stb. stb. a jól ismert regiszterek tartalma és a végén:

BTX halted

A BIOS-ban próbáltam letiltani de nem nagyon lehet. Csak olyan van benne
hogy "ACPI Suspend Type" de ott is csak két választás:

S1(POS)
S2(STR)

Szóval nincs "disable" vagy ilyesmi. Ezen kívül próbáltam a CMOS Reset +
"Load Fail Safe defaults" kombót és azzal sem megy. Ami még az érdekes
hogy boot-oláskor a következőt írja a BIOS:

AMD Processor model unknown

Persze a FreeBSD boot menüből szívesen választanám az ACPI disabled
opciót de odáig nem jut el. :-(

   Laci