[BSD] Nov 1 13:52:36 cassiopeia syslogd: exiting on signal 15

Berta Sándor berta at beco.hu
2007. Nov. 13., K, 21:51:41 CET

Szinte 100%, hogy memória hiba.
Vagy legalábbis az alaplap nem jól kezeli.
Van olyan típus, amelyikel a memteszt bármely párosítással kettesével
hibátlant mutat, de 4db esetén bármaly kombinációban hibázik.

Főleg a 800MHz RAM-ok esetében kell körültekintően eljárni a memória
választással. Kivéve persze, ha imádod a szívást és a kalandot :-)

Hogy még bonyolultabb legyen, 2-3 hónapja hibátlanul futó élettartam
garanciás ramok is tudnak meglepetést szerezni!!
Sok "rejtélyes" jelenség mögött, késleltetési hiba lappang.

üdv
berta