[BSD] FreeBSD

Gergő Szakál szakal.gergo at gmail.com
2007. Május. 28., H, 16:09:45 CEST

On Mon, 28 May 2007 15:41:58 +0200
Gabor Illo <admin at stageline.hu> wrote:

> Sziasztok.
>
> Sajnos a xorg feltelepítésével nem boldogulok, és segítségre lenne
> szükségem.
> Sem pkg_add -r xorg parancsal sem padig portsbol nem akar lefordulni.
> Mindíg kiír valami hibát, jol az a baja hogy nem tud csatlakozni az x
> serverhez X -configure után,
> hol padig nem talál drivereket. Igazából nem grafikus felülethez kell
> nekem a xorg (kde stb..) hanem a php5-gd-hez,
> és az fwbuilder csomaghoz.Gondoltam megkönnyíti a dolgom a tűzfal
> beállítása ha azt ezzel az fwbuilderel csinálom meg.
> [...]

Szia!

Szerintem nem kell fwbuilderrel szórakozni, tűzfalnak pf-et használj.
Azt meg nem akarom elhinni - bár már régen freebsd-ztem -, hogy a
php-gd-nek van explicit xorg-függősége, ezen biztos lehet valamit
állítani, mert openbsd portsból és netbsd pkgsrc-ból is fel tudom rakni
xorg nélkül.

--
Gergő Szakál <szakal.gergo at gmail.com>