[BSD] FreeBSD

Illo Gabor admin at stageline.hu
2007. Május. 24., Cs, 22:49:43 CEST

Sziasztok.

Végre felraktam az apache-t, mysql-t és php-t bár a gd2-t nem sikerült a
xorg os hiba miatt.
Újabb problémába ütköztem miután nyomtam egy mount /cdrom parancsot és
mc -vel elkezdtem a backupolt weboldalakat
cd-ről átmásolni a merev lemezre.Amikor a képeket másoltam az alábbi üzenet
jelent meg: No space left on device (28)
egy 200GB-os sata2-es HDD-re menne a mutyó de ez miatt megint nem tudok
előrébb haladni, pedig hely még van bőven elvileg.

Van valakinek ötlete hogy mi okozza ezt?

Egyébként egy új mappába menne a másolás ./www

Köszi előre is.