[BSD] FreeBSD

Illo Gabor admin at stageline.hu
2007. Május. 23., Sze, 17:14:46 CEST

Sziasztok.Most szeretnék áttérni ubuntu linuxról FreeBSD-re, és az lenne pár kérdésem hozzátok.

1.Ha az otthoni számítógépen telepítem fel a nekem szügséges programokat és magát a FreeBSD-t egy merevlemezre, és azt rá ghostolom a pesten lévő szerverek merevlemezére elindul-e felismeri-e az új hardwareket és lesz e ebből problémám, vagy érdemesebb ott a szerver teremben egy szűz bsd-t felrakni és ott konfigurálni?

2. A levelező listán nem láttam dokumentációt arra vonatkozóan hogy milyen témába szabad írni a kezdő kérdéseket, viszont azt olvastam hogy valaki felháborodott mert egy kezdő új támát indított.

A válaszokat előre is köszönöm

Gábor
--------- következő rész ---------