[BSD] a samba es a csicsa-micsa

Beregszászi Attila melon at m42.hu
2007. Május. 6., V, 12:53:39 CEST

Te most nem arra gondolsz, hogy windowson belül a file tulajdonságoknál a biztonság fülön állíthassák? Mert akkor szerintem csak acl-eket kell beállítani, és az smb.conf-ban 'admin users'-ként felvenni a usereket/csoportokat hozzá. Szerintem így működhet.

Üdv,
Attila

Original message (sent 2007. május 6. 12:50):