[BSD] mennyire szamit jonak?

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2007. Május. 3., Cs, 10:48:49 CEST

> Tanult robert kollegam on-the-fly felulirta a boottime-t
> debuggerbol, majd visszatert a rendszerbe es ugy adott neked egy
> uptime kimenetet. :)
>
> A kapott eredmeny tehat mestersegesen lett eloallitva. Nehogy
> bedolj neki. :) A rendszere amugy nagy valoszinuseggel egy OpenBSD
> 4.1 :)
Ezt a ddb -s ugyeskedest szerintem nekem sem lett volna nehez
eloallitani nemi gondolkodas utan.
Ugyanis vannak lehetosegek, amiknek a letezeserol tudok, es
azt is tudom altalaban, hogy egy ilyennek hol nezzek utana.

Az viszont valoszinu, hogy csipobol nem tudtam volna megsaccolni,
hogy "OpenBSD 4.1", meg hasonlok.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966