[BSD] mennyire szamit jonak?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Május. 3., Cs, 09:22:50 CEST

On Thu, 3 May 2007, Robert Nagy wrote:

> Erosen ketlem hogy haromnegyed ev alatt nem volt hiba
> a kernelneben :)

En stabilitasi vagy biztonsagi hibarol beszelek:
pl FreeBSD 5.5 - 2006 majus 25-en lett kiadva
Egeszen 2007 aprilis 26-ig nem volt olyan kernel problema, ami miatt pl en
uj kernelt forditottam volna egy szerver gepen....
http://www.freebsd.org/releases/5.5R/errata.html

Tehat a FreeBSD 5-os sorozat eleg stabil produkcios hasznalatra - nekem is
van egy szerverem: 152 nap uptime-al.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882