[BSD] postfix beragado queue

Bence DEMETER bob at ngo.hu
2007. Már. 28., Sze, 19:36:41 CEST

Udv,

Talan nem kifejezetten fbsd problema, de:

hajtok egy 6.1-es fbsd-n egy postfix 2.2.10 verziot. Tegnapelott
frissitettem a hozza drotozott clamav-ot, postfix ujraindult, azota a
levelek orakra, illetve napokra is beragadnak az active queue-ba. Talan
az amavis processzre varnak (amavisd-new-2.4.2,1, 10 child processre
belove), vagy a clamav-ra, nem tudom, de azota a levelek neha tobb napos
kesessel erkeznek meg.

Van valami otlet hogy merrefele induljak el? En a clamav-ra gyanakszom,
ha masert nem, hat mert azt frissitettem mielott a problema eloszor
felmerult.

Udv: bob