[BSD] cd-rom elérése

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2007. Már. 5., H, 12:10:30 CET

:)

Ok, értem, most már rémlik, hogy a bootolás közben is partíciókat
emlegetett s miért nem válaszolt vagyis adott hibát..
Ezen deb van, de jó lenne feltolni rá sun oprendszert, gondoltam én, de
majd meglátom, ha látni fogok végre egy cd-t a scsi buszon, akkor már
félsiker és boldog is leszek ;)

Solaris -t tennék rá, ha van olyan ,,régi'', ami sparc630 -ra is rámegy :)

Köszi a segítséget!

Árpi / kando