[BSD] openoffice.org forditas

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2007. Jún. 19., K, 09:50:45 CEST

Szia!

> Mennyire fontos az OOo -nak ($PORTS/editors/openoffice.org-2),
> hogy meglegyen az az 2G memoria?
> Jelenleg a gepben 512M RAM + 600M swap figyel.

Semennyire. A regi gep amin forditani szoktam volt, abban akkor epp 384M
volt.

> Adjak meg hozza swap -et? (esetleg akar a forditas kozben?)

Asszem nekem swap sem volt egetvero, de mondjuk ha tudsz, akkor azt adhatsz.

> A gep egy dual-P2 -es, SCSI hdd -vel megpakolva.

Hat akkor el fog rajta molyolni. En anno dual-P3-n forditottam (igaz nagyon
ratyi diszkvezerlovel), es boven 26 ora folott volt egy forditas.

Zahy