[BSD] openoffice.org forditas

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Jún. 19., K, 09:43:00 CEST

On Tue, 19 Jun 2007, Fazekas Mihály wrote:

> Sziasztok,
>
> Mennyire fontos az OOo -nak ($PORTS/editors/openoffice.org-2),
> hogy meglegyen az az 2G memoria?
> Jelenleg a gepben 512M RAM + 600M swap figyel.
>
> Adjak meg hozza swap -et? (esetleg akar a forditas kozben?)
>
> A gep egy dual-P2 -es, SCSI hdd -vel megpakolva.

jo ha van sok memoriad, mert akkor gyorsabb. En valaha forditottam
openoffice-t 512M RAM-al. A diszk mennyiseg: legalabb 6.2 Gbyte szabad
hely kell! Arra figyelj, hogy jelenleg az openoffice ugy tunik nem mukodik
xorg 7.2-vel FreeBSD-n:
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=ports/113720
En is belefutottam a dologba!

Udv: