[BSD] FreeBSD szervernek?

Schneider Tamás tschneider at freemail.hu
2007. Júl. 11., Sze, 16:34:07 CEST

Saját tapasztalat, hogy egy működő rendszer egyszer csak nem tud bootolni
mert elszúrtál valamit?

Amúgy ha figyelmesen olvasnád a leveleket, kiderülhetett volna számodra,
hogy mindegy mivel kezd próbálkozni, tehát szerintem a továbbiak
ennek szellemében...

Én, mint kezdő u* felhasználó melegen javaslom a fbsd-t, sokkal
letisztultabb,
mint a legtöbb linux distribúció, és szerver szintű alkalmazások terén
jól összeszedett és működő alkalmazásokkal megtámogatott.
A levlista is jól működik, fórumokon célratörő, profi hozzászólások.