[BSD] Java sok memóriát zabál?

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2007. Jan. 23., K, 11:07:58 CET

Miklos Quartus wrote:
> Mar megint egy fura allitas ebben a thread-ben. Ilyet nem lehet mondani,
> hogy "egyik programozasi nyelv gyorsabb a masiknal". Ez butasag. Egy
> programozasi nyelv a szamitogep altal nyelv, az utasitasok szamitogep
> altal ertheto formaba oltese. Az mar sokkal inkabb megallja a helyet,
> hogy a fordito es a futtatasi kornyezet az adott platformon (!) a
> megfelelo kornyezetben sokkal gyorsabbnak, hatekonyabbnak bizonyult.

> Amit ide beideztel, az egy adott kornyezetben vegzett v

Elnezest! A billentyuzetem kabelet rendeztem, mire veletlenul ido elott
elkuldtem az elobbi levelemet..:-) Folytatas.

Szoval az a link amit beideztel, az egy adott kornyezetben a megfelelo
korulmenyek kozott kapott eredmenyeket mutatja. Rengeteg 'benchmark'
letezik, de garancia nincs arra, hogy nalam is ugyanazt az eredmenyt
adja. Ajanlom a figyelmedbe a www.pythonology.com oldalt, ahol irnak a
Python elonyeirol. Meginkabb
http://www.pythonology.com/python/success/esr  linket, ami Eric
S.Raymond irasa a sajat tapasztalatairol, hogyan allt o is eloszor a
Pythonhoz szkeptikusan eloszor, majd rajott arra, hogy milyen hatekonyan
es gyorsan lehet benne programozni (ez az az illeto az akit az
open-source kozosseg egyik legnagyobb alakjanak ismernek el). A Python
kezdoknek kimondottan ajanlott programozasi nyelv, mig a Java eros
tipussossaga leven inkabb haladoknak.

qmi