[BSD] dyndns + apache és subversion

Attila Bardi battila at battila.hu
2007. Jan. 9., K, 11:37:00 CET

On Tue, 9 Jan 2007, Laszlo Nagy wrote:

Hello,

> Nem, de pl. az apache-nál ha megadod a ServerName-t akkor egy hostname
> lookup-pal kezdi az indulást. (Na jó az apache-ban nem vagyok biztos,
> mindenesetre a httpd.conf-omban nincs utalás konkrét IP-re vagy
> interface-re, mégsem hajlandó elindulni addig, amíg a dyndns update meg
> nem történt + 5 perc .)

egyszeruen fogod es beirod az FQDN-t a /etc/hosts file-be, ip-nek meg
megadod a 127.0.0.1-et. Mivel ez egyebkent is lokalis, ezert nem fog
zavarni senkit. Apache maris futik.

> Vagy pl. az svnserver csak akkor figyel IP-n ha megadod neki a
> --listen-host opciót, aminek mindenképp meg kell adni egy hostnevet. Ha
> az adott névhez tartozó IP-hez nincs interface a gépen, akkor máris
> hibával leállt. (Oké, áttehetném inetd-re is, de ez csak félmegoldás.)

Svn-t meg meg nem hasznaltam, igy sokat nem tudok benne segiteni, de
biztos van itt okos ember hozza. De ha nagyon nem boldogulsz, akkor
felrakok egyt es kprobalom.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu