[BSD] Java sok memóriát zabál?

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Jan. 8., H, 11:21:44 CET

Nagy Zoltán A. írta:
> Sziasztok!
>
> Azért érdemes megnézni, hogy a JVM-et milyen opciókkal indítottátok.
> Nagyon sok kapcsolója van amivel kordában tartható a fogyasztása,
> de meglehetősen megengedő szokott lenni a defaulét érték... Amig a
> "JVM heap-size"-ba beleférsz szépen fog nőni a felhasznált memória
> is, de ez faragható.
>
> A másik, hogy mennyi futásidő után hasonlítod össze a két
> rendszeren a memóriafoglalást? Lehet hogy maga a kód gyárt
> folyamatosan valamiből soha meg nem szűnő instance-okat, és
> [...]
Most már vagy 3 napja futott amikor megnéztem:

  PID USERNAME       THR PRI NICE   SIZE    RES STATE  C   TIME   WCPU
COMMAND
  361 www              6  20    0   240M 61048K kserel 0 204:29  0.00% java

Újraindítás és az első weblap lekérése után:

48040 www             10  20    0   238M 46840K kserel 0   0:09  0.10% java

Tényleg van 14MB különbség, bár ez nem túl nagy (tekintve hogy 2 napja
futott).

   Laci