[BSD] ipfw?

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2007. Feb. 28., Sze, 11:44:49 CET

Halihó!

SZTANKAY Zsolt írta:
> Vagy tcpflow. tcpdump egy allomanyba tolja az egeszet, a tcpflow meg
> kapcsolatonkent kulon, viszont a tcpdump allomanyat tudja azt hiszem a
> wireshark kezelni, ha protokolt akarnal analizalni. Izles kerdese melyik
> szimpatikusabb neked.

  Arra gondoltam első körben, hogy engedem a 20,21,80,110,143,stb
portokat és a többit nem, de... ezt nem látom igazi megoldásnak... :(
  De ezek szerint nincs más lehetőség. Az IM programokat nem akarom
fejbeverni, de talán a többség 80-as porton  :(.

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu