[BSD] VPN (racoon+sl2tps/win2k-xp)

Bölkény Ákos Gergely akos at bolkeny.hu
2007. Feb. 10., Szo, 09:42:04 CET

spdadd 0.0.0.0 [SERVER IP] any -P in ipsec esp/tunnel/0.0.0.0-[SERVER
IP]/require;

ebben az esetben az ip-t az IP csomag fejlecebol allapitja majd meg.

ami meg fontos lehet:

remote anonymous{
     generate_policy on;
     passive on;
     my_identifier address [SERVER IP] ;
     peers_identifier fqdn "domain-name" ;
}

usr/local/etc.racoon/psk.txt:
domain-name      public-key

ahol a domain nev megegyezik a racoon.conf ban megadottal.

--
Bölkény Ákos Gergely
+36 (30) 205-39-46