[BSD] no route to host

Szlovák Dávid szlovakdavid at freemail.hu
2007. Aug. 29., Sze, 22:32:25 CEST

A letöltésnél akár írtam /-t, akár nem, akkor is kiírta a hibaüzit.
Ezért ftp-n keresztül leszedtem a .tgz fájlokat. A gond az, hogy ugyan
elkezdi kitömöríteni, de ilyeneket ír ki: "no pkg found for 'xy', sorry"
és "autoload of dependency 'xy' failed".

A make parancsot pedig nem engedte használni az adott könyvtárban.
Átmentem másikba, de ott sem működött.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Szlovák Dávid