[BSD] wine gondok

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2007. Aug. 25., Szo, 17:08:06 CEST

Thu, 23 Aug 2007 21:08:46 +0200 -n Székvölgyi Péter írta:

> Már egy ideje próbálkozok wine használatával, de csak akkor hajlandó
> működni ha csomagból teszem fel ( ami sajnos már elég elavult néhány
> dologra).
> Ez egy FreeBSD 6.1-RELEASE-p19, ha ports-ból telepítem és kiadom a
> winecfg parancsot akkor a következőt dobja:

Valami más baja lehet, mert nálam fut a portsból fordított. Igaz,
FreeBSD 6.2-STABLE.

> ghostp at dzsylin ~ $ winecfg
> wine: creating configuration directory '/home/ghostp/.wine'...
> wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address
> 0x9c057a52 (thread 0009), starting debugger...

Nálam sikeresen megjelenik wine konfigurásios ablak, amiben sikeresen
tudtam állítgatni dolgokat.

*** Mellesleg nem is tudtam (vagy folyton elfelejtem), hogy van ilyen.
Anélkül is tudtam, tudok futtatni pl. uTorrentet, totcom-ot. ***

> és a dmesg-be a köv sorokat hagyja:
> Warning: pid 39641 used static ldt allocation.
> See the i386_set_ldt man page for more info

Ezeket nálam mindig is dobálta, dobálja, csak másik pid számmal.
Őszintén szólva soha nem foglalkoztam vele.

> Van valakinek ötlete mi lehet a gond?

Konkrét ötletem nincs.

> XOrg 7.2 van és ez egy GeForce FX 5200-as amit a standard XOrg-os nv
> hajt meg jelenleg.
> A make.conf-ban CPUTYPE?=pentium4 van beállítva.

Úgy rémlik nekem, hogy a CPUTYPE? használata nem javasolt (vagy nem
minden esetben) általánosságban, és főleg Celeronok esetén, inkább a
-mtune ajánlott, és hozzávalóként a prescott meghatározás. _Celeronok_
esetén. Mivel ezt isten tudja mikor, és isten tudja hol olvastam (csak
azóta lelkesen, és probléma mentesen alkalmazom), nem vágatnám le a
kezemet ezért.

Nvidia driverét használom.

xorg-7.2
nvidia-driver-100.14.11