[BSD] FreeBSD 7 RELEASE

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Aug. 16., Cs, 23:20:03 CEST

Szia!

On Thu, 16 Aug 2007, Székvölgyi Péter wrote:

> Sziasztok!
>
> Tud valaki valamilyen infót a FreeBSD 7 állapotáról? Mármint mikor
> lesz RELEASE és satöbbi...
>
> Esetleg tudtok ajánlani levlistát ahol ezekről van szó?
>
> Legutolsó infóm ami még a holnapon van, hogy júniusban elkezdik.
> A HUP-on olvastam, cirka 1 hónapja, hogy 2 hét múlva fog megjelenni
> az első BETA, de ebből sem láttam semmit.

Ramszoltak tobb karbantartott portom kapcsan, hogy FreeBSD 7-current-en
nem megy. El kezdtek kiegyenesiteni az inkompatibilitasokat....
Szerintem szeptember lesz belole.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882