[BSD] Raid vezérl?...

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2007. Aug. 2., Cs, 09:56:34 CEST

Ez gond, mert ebben az esetben nem latja egy diszknek a kettot. (De majd
NBSD hasznalok pontositanak, hogy akkor ma eppen NBSD-n mi a neve a vezerlo
altal raid-be kotott diszkeknek.)

Nem, ez a klasszikus UNIX-os blokkos eszkoz (wd0) es karakteres eszkoz
(rwd0) kozti kulonbseg - legalabbis remelem.

Ez is azt jelzi, hogy nem latja a NBSD raid-nek.

> A RAID-ról szóló részt (,,RAIDframe'') a dokumentációban a
> http://www.netbsd.org/docs/guide/en/chap-rf.html

Szezon es fazon, a RAIDframe az a szoftveres raid, mig a kollega itt
hardveres raid-et akar.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >