[BSD] Matrix Storage RAID5

Péchy Gáspár pechy at ggg.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 12:24:50 CEST

Szervusztok,

fennti eszközzel van némi problémám ( alaplapi intel (965) Matrix
Storage SATA RAID 5, /3 winchester/ ).
-BIOS Raid 5 beállít, 62. Freebsd /SMP install, buildworld, kernel,
portok, minden oké. Le akartam tesztelni a raidet, úgyhogy lehúztam az
egyik vinyót.
Eredmény:

ar0: WARNING - parity protection lost, RAID5 array in DEGRADED mode
subdisk16: detached
ad16: detached
atapicam8: detached

a rendszer nem fagyott le, de semmire nem válaszol. CTR-ALT-Fn felhozza
ar új konzolt, bekéri a logint de a felhasználónév beadása után már
nincs válasz.
Visszadugtam a drive-ot:
Eredmény:

ad16: nnnnnnMB <Seagate.....> at ata8-master SATA150

továbbra sem kapok válasz a konzolokon ( Putty ami élt él tovább de
nincs válasz, új Putty indítás nem kér logint )

Megköszönnék vmi ötletet a megoldásra, így a RAID nem sokat ér.

Gazsi