Re: [BSD] Samba nyűgök

Szucs Istvan szume at lauder.hu
2007. Ápr. 24., K, 10:53:21 CEST

Köszi a választ!

Ez egy negyedik samba server lenne egy hálózatban. Van már egy PDC és
lpap szerver, van két szerver mindenféle share-ekkel. Ezek mind
Debian-es szerverek. Ez lenne az első samba-s FreeBSD szerver. Ha nem
adok meg jelszót az "smbclient -L hostnev -U usernev"-nél, akkor
kiadja az elérhető share-eket és egyéb infót. Ha bármit beírok, akkor
a hibaüzenet.
A konfigot probáltam úgy csinálni, mint a működő linuxos konfigok.
Alapból ldap-al kellene működnie, de már azzal is megelégednék, ha
smbpasswd-ból menne...

István