[BSD] Upgrade

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Ápr. 18., Sze, 20:41:45 CEST

Kornel Velczenbach írta:
> Szia!
>
> cvsup-without*
>
> cd /usr/ports
> make search key=cvsup|grep usr|grep gu|grep cvsup
>
> felteszed cvsup-without-gui
>
> utána cd /usr/share/examples/cvsup
>
> editálod a stable supfile-ban a hostot (cvsup.hu.freebsd.org peldaul)
>
> aztan
>
> cvsup stable-supfile
>
> aztan cd /usr/src
>
> cat Makefile
>
> es ott le van irva hogyan tovabb, leforgatod a forrast meg a kernelt
>
> asszem lehet binarisan is updatelni a rendszert, de arrol csak
> [...]
Talán csak annyit, hogy a 6.2-hez tartozó releng tag a RELENG_6_2.

A rendszer update-ről  itt lehet olvasni bővebben:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/makeworld.html

Hol máshol. :-)

Ha meg más rendszert akarsz, itt vannak a tag-ek:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/cvs-tags.html

Üdv,

   Laci