[BSD] openvpn kerdes

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2007. Ápr. 3., K, 18:06:23 CEST

> Mit tettel a hiba elharitasa erdekeben?
>
> Nekem openvpn eseten meg soha nem volt szuksegem dhcp-re.
En pedig meg sohasem csinaltam openvpn halozatot.

Csak jott a mar emlegetett fejreallas, meg a mentes-nelkuliseg.
Meg a kedves ugyfelnek tegnapra kellene mindent visszaallitani.

> Ez igy harmatkeves, amit irtal.
Ha lenne tobb idom, akkor siman vegigtu'rna'm a "teljes net -et".

De vegulis ha nem mennek ki a 10.8.0.0/24 -es tartomanybol, akkor
meg elvileg mukodhet? (Mivel elvileg csak a route -al vannak
problemak)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966