[BSD] openvpn kerdes

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2007. Ápr. 3., K, 14:12:19 CEST

> En a helyedben kerdeznek.
A helyzet az, hogy tok kuka vagyok az openvpn -hez.
Azt sem tudom, hogy hol induljak el.
Most eppen a webmin -nek az openvpn admin moduljat nezegetem.

> Amugy van a doksiban pelda konfig a klienshez is meg a szerverhez
> is, szinte csak fel kell masolni es kesz.
>
> Masreszt ott vaan, amit hasznaltal a bekrepalt szerveren, azzal mi
> a baj?
A gond az, hogy nincs ott.... :(
Az elozo tarsulat egy ocska cd -rol bootolo, usb -s etc -t
tartalmazo cuccot hagyott hatra. Mikor kapcsolatba kerultem azzal
a ceggel, ahol ez mukodott, mar dogledezett az egesz.
Persze ahogy lenni szokott, a "csinaljuk meg normalisra" cimu
megnyilvanulasaimra csak a szokasos "majd kesobb" valasz erkezett.
Amikor pedig nemsokara a rendszer maga ala ronditott, akkor
"hu-hu-hu'....hamar-hamar, lehetoleg tegnapra rendbe ke'ne hozni"
megjegyzest/kerest kapok.

Persze mentes egy sza'l sincs.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966