[BSD] Milyen CPU-t?

Berta Sándor berta at beco.hu
2006. Sze. 26., K, 06:50:29 CEST

Előrebocsátom, hogy az Intel megoldását ismerem.
64bites megoldást nem erőltetném. Hatalmasat lehet szívni a hybrid
rendszereken. Csak emlékeztetnék, a Win95 korában 16/32 körüli szívásra
amit csak a W98 oldott meg. Ne csak a programokra gondolj, az igazi
bonyodalmat a drájverek tudják okozni.

Sokkal többet hoz a konyhára a két magos megoldás, SMP kernellel.
A hozzávalók ára tovább fog csökkenni, mivel ez a fő gyártási trend.
pl. nálunk:
CONROE945G-DVI 	ASROCK LGA775 Dual-DDRII-667 FSB1066 i945G PCIEx16 VGA
8ch-aud Gblan 4 SATAII Core2DUO mATX
20,766Ft

CONROEXFIRE-eSATA2 ASROCK LGA775 Dual-DDRII-667 FSB1066 i945P 2xPCIEx16
8ch-aud Gblan 4 SATAII Core2DUO ATX
23,934Ft

üdv
berta