[BSD] WebCam + Spyware

Berta Sándor berta at beco.hu
2006. Sze. 22., P, 16:25:43 CEST

Alapban a tcp 80-as porton figyelnek, de konfigurálhatóak bármely
portra. Név/jelszó-val lehet korlátozni az elérést. Kameránként alapban
max 4 felhasználó jelentkezhet be.
Tűzfal mögül a ssh tunel, vagy nat a kézenfekvő megoldás.
Ha nem fix az ADSL IP címed, akkor is megoldható, de egy kicsit macerásabb.
IP kamerákat mi is árulunk, de ezt magánban.

üdv
berta