[BSD] ppp

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Sze. 15., P, 06:30:51 CEST

On Thu, Sep 14, 2006 at 05:50:24PM +0200, Zécz Márk wrote:
> Sajnos nincs a deamon log-okban olyan rész amikor
> megszakad.Nagyon gyorsan fellülíródnak a fájlok. Hol lehet
> beállítani hogy hoszabb időre visszamenőleg legyen logolva?

Az alapértelmezés szerint eltesz az aktuálison kívül négy régebbit
összenyomva (ppp.log.*.bz2) de ha ez kevés, akkor a newsyslog.conf-ban
állíthatod, hogy mennyit tartson meg. De mondjuk nálad szerintem az
spammeli a logot főleg, hogy folyamatosan mennek az lqr requestek és
válaszok. Ezért az előző mellett esetleg megpróbálhatos az lqr-t
kiszedni a konfigból, vagy legalábbis a frequency-t növelni.

A másik ami fontos lehet, az az, hogy amikor legközelebb lehal, akkor
eressz már rá egy tcpdump-ot arra az interface-re, amelyikbe a modem
dugva van (nem a tun*, hanem a hálókártya, amibe dugva van)

Anno amikor DSL-en voltam, én is így kerestem a hibát.

BSD: An Operating System, Not a Religion.