[BSD] I/O sebesseg merese

Attila Nagy bra at fsn.hu
2006. Sze. 12., K, 10:49:54 CEST

On 09/12/06 10:26, Laszlo Nagy wrote:

> A SCSI biztosan jo lenne, de draga.

Akkor vegyél még SATA diszkeket. :)

> Tegyuk fol, hogy random io-rol van szo. Miert van az, hogy egy seq scan
> fizikailag random io-ban vegzodik (full vacuum utan)?

Nem ismerem a postgres táblaszerkezetét, de el tudom képzelni azt, hogy
ami nála szekvenciális, az fizikailag a diszken töredezett.
Lehet játszani a blokkméretek állításával is, ezzel talán segíthetsz ezen.

Azért egy dd-t csinálj már, hogy lássuk, mennyivel megy az a diszk.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758