[BSD] I/O sebesseg merese

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Sze. 12., K, 10:26:16 CEST

> Indexekkel?
Ez nem megy. Mint mondtam, seq scan van. A lekerdezes jellege olyan,
hogy nem erdemes index-et hasznalni. Indexek ugyan vannak, de a Pg
(nagyon helyesen) ugy dont, hogy nem hasznalja oket.
> Több diszkkel? Hardveres RAID-del? Gyorsabb (10kRPM-es, SCSI) diszkekkel?
A SCSI biztosan jo lenne, de draga.
> Postgres paraméterek állításával?
Probaltam, de nem sok sikerrel. Mondjuk a join-os lekerdezeseken
javitott, de ezen nem.
> Swap backed MD-vel?

3GB a tablameret, es meg hozza az indexek. Ebben a gepben osszesen van
2GB memoria, szoval ez sem nyero.

Tegyuk fol, hogy random io-rol van szo. Miert van az, hogy egy seq scan
fizikailag random io-ban vegzodik (full vacuum utan)?

  Laci