[BSD] TV tuner

Stékvölgyi Péter ghostp at phoenix.csoma.elte.hu
2006. Sze. 10., V, 13:41:04 CEST

sziasztok,

>en annakidejen (kb 5.x) alatt probalkoztam ugyanezzel a kartyaval, felismerte, jovolt minden, csak nemtudtam adasokat keresgelni (nagy kekseg volt). ha a kartyan levo video-inre dugtam ra valamit, akkor az tokeletes volt. tehat szerintem csak envoltam a bena :)

sajnos nálam sem tud csatornát váltani, de van kernel patch erre:
http://people.freebsd.org/~alex/bktr.patch
cd /usr/src/sys && patch < bktr.patch

meg is csinálja szépen, de kernel forgatáskor:
/usr/src/sys/i386/conf/DZSYLIN: unknown option "BKTR_NEW_MSP34XX_DRIVER"
*** Error code 1

Stop in /usr/src.
*** Error code 1

Stop in /usr/src.

a fura, hogy a /usr/src/sys/conf/options belekerült a megfelelő sor...
[ghostp at asdf ~/temp]$ diff options options_
564a565
 > BKTR_NEW_MSP34XX_DRIVER               opt_bktr.h

mi lehet a gond?

Pepe