[BSD] mkisof és iso-8859-2 para

Gábor Sebestyén segabor at gmail.com
2006. Sze. 10., V, 12:16:23 CEST

Szasztok!

Ősi BSD gépembe végre DVD írót raktam. Írni már sikerült is vele, most
az mkisofs-en a sor. ISO image-et már sikerült írni, viszont rendre
elcseszi a fájlneveket, amelyekben ékezetek vannak. A nevek iso-8859-2
szerint vannak kódolva, melyeket Sambán keresztül töltöttem fel a
gépre. ls -lw-re szépen látom az ékezetes neveket, Samba megosztáson
keresztül is. Viszont hiába paraméterezem fel rendesen az mkisofs-t,
nem haljandó figyelembe venni az iso-8859-2-t és kérdőjelek lesznek az
első ékezetek helyett, a név többi része meg lemarad.

Az mkisofs-t a köv. szerint paraméterezem:

mkisofs -J -R -jcharset iso8859-2 -o esk.iso esk

Megírja az iso-t, de mountolás után a nevekben beáll a para.
Verziója: mkisofs 2.01.01a05 (i386-unknown-freebsd5.5)
A fájlrendszer pedig "sima" ufs.

Valami ötlet? Köszönöm!

Gábor