[BSD] FreeBSD rc

Kollar Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2006. Nov. 30., Cs, 15:23:31 CET

Sziasztok!

Nem egeszen tiszta az "uj" :) rc mukodese a freebsd -ben.
Konkretan az a problemam hogy a tpop3d -t elobb elinditana mint a
mysql -t, es mivel abbol menne a pop3 auth, ezert a tpop3d el
semi indul (inditaskor ellnorzi hogy tud e csatlakozni az
adatbazishoz). Regebben ugy volt hogy az rc scripteket
atnevezgettem pl. ilyen formaban:

010.mysql-server
020.tpop3d

A mostani rc -ben ez nem mukodik (az rc.conf -ban levo sorrendet
sem nezi), es hogy evek alatt a tudatlansagom miatt nem futottam bele
hasonlo problemaba csak most, az egyik ismerosom gepen hasznalt mysql/tpop3d
felallasnal, az szerintem csak a szerencsemnek koszonheto :)

A handbook szerint az rcorders kezeli egy ideje a sorrendet,
megpedig az rc fileok elejen megadott attributumok alapjan.

Csinaltam most egy ilyet a mysql-server elejere:

# BEFORE: tpop3d

Csak fogalmam sincs hogy mukodni fog e, rebootolni emiatt meg nem
szeretnek. Tehat a kerdes: jo lesz ez igy, vagy mast is kell
csinalni?

Bye,

--
Chal