[BSD] corrupted ports tree?

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Nov. 29., Sze, 12:27:08 CET

  Sziasztok!

Végülis mindenkinek igaza volt, valószínűleg a ports tree-vel van a
gond. Nem tudom megjavítani. A "portsdb -Uu" remekül lefut. A "pkgdb -F"
mindig azt írja ki hogy "Stale origin '(null)')" ami szerintem nem
normális. Nem egy létező csomagot ír ki, hanem azt hogy '(null)' és ezt
nem is tudom eltávolítani. Ettől eltekintve a "pkgdb -F" nem jelez
hibát, de a "portupgrade -a" nem indul el, azt kéri hogy futtassam a
"pkgdb -F"-et. Talán az lenne a legjobb, ha az egész ports tree-t
letörölném és újra létrehoznám. Szóval nem ports tree update kellene,
hanem teljes reinstall. Erről azonban nem találtam semmit. Elég, ha
letörlöm a /usr/ports könyvtárat és letöltök egy friss ports tree-t?
Vagy ki kell törölnöm még valamit? (pl. /var/db/pkg.db) Fel fogja
ismerni hogy milyen csomagok vannak már föltelepítve, vagy nem?

Köszi,

   Laci