[BSD] Még egy lamer user kérdés :-)

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Nov. 28., K, 17:11:39 CET

On Mon, Nov 27, 2006 at 10:34:09PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:
> cat ~/.xinitrc
> # exec startkde
> # exec dbus-launch --exit-with-session gnome-session

Szerintem a gnome indító sor feleslegesen bőbeszédű. Ha beállítod az
/etc/rc.conf-ban azokat a dolgokat, amiket lent írtál, akkor a dbus
magátül el  fog indulni és futni fog. Alternatívaként a

gnome2_enable="YES"

is választható ugyanott, az minden felsoroltat el fog indítani, plusz a
gdm-et is.

Megjegyzem a dbus+policykit+hal hármas nekem sem megy rendesen, pl az
automount nem működik, a mountolt fájlrendszerek közül csak az első
kettőt írja ki az asztalra külön, stb., de kit zavar? :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.