[BSD] Még egy lamer user kérdés :-)

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Nov. 27., H, 22:20:44 CET

Auth Gábor írta:
> Halihó!

>   Mintha tudna ilyen a KDE is FreeBSD alatt, de nem vagyok most benne
> biztos... :)

Szóval lejött az összes kde csomag, de nem tudom milyen parancs indítja
el? Vagy ez csak kdm-ből fog elindulni?

Személy szerint én is a gnome-ot szeretem jobban, főleg hogy most gdm-et
használok, furán nézne ki hogy a gnome-os bejelentkezés után elindul a
KDE :-)

A gnomehoz sok ablakkezelő van, ugye? Melyik a leg"windózosabb"? Elvileg
a fluxboxban is van gnome támogatás, de a parasztvakító funkciók (ez
nagyon tetszett!) hiányoznak belőle. Mármint nem nekem, mert nekem elég
volt az aterm és a midnight commander. :-) Egy szó mint száz, gnome-hoz
milyen ablakkezelőt tegyek föl, hogy szép csilli villi legyen?

A "policykit" és "hal" csomagokat megtaláltam, bár még nem tudom mire jók.

   Laci