[BSD] Java érdekesség...

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2006. Nov. 8., Sze, 08:08:26 CET

Halihó!

Zahemszky Gábor ezt írta:
> man 5 printcap termcap - lévén az első szintaktika ügyben elirányít a
> másodikhoz :-)

  Tehát szerinted hibás a CUPS által készített, és minden más program
által helyesen kezelt printcap?
  Amit leírtál, annak hol mond ellent az alábbi két sor? A printcap
sehol nem írja, hogy nem lehet megadni azonos alias-t egy nyomtatónak.
===
IR2200|IR2200:rm=simonyi.sulinet.hu:rp=IR2200:
lp|IR2200:rm=simonyi.sulinet.hu:rp=lp:
===

> Szóval a fentiek alapján az a bejegyzés legalábbis kérdéses.

$ chkprintcap
chkprintcap: lp and IR2200 share the same spool, /var/spool/output/lpd

> A baj, hogy nem tudom, hogy a cups mit csinál vele - sose kellett
> használnom -; és azt se tudom, hogy a problémádhoz ennek van-e valami
> köze.

  Hm. Tehát minden CUPS reload után szerkesszem át a printcap-ot?
Másrészt kijavítottam úgy, hogy nincs azonos név, mégsem jó.
  Egyéb ötlet?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu