[BSD] NetBSD miert fagy ram?

Egervary Gergely egervary at expertlan.hu
2006. Nov. 6., H, 21:03:21 CET

> Mar jopar honapja gondoltam ra hogy kiprobalom a NetBSD-t. Jopar eve
> FreeBSD-t nyuzunk, minden oke csak a kivancsisag hajt.
>
> Az elso egy HP Proliant DL380G3 volt 3.1RC1 majd 3.1RC2 vel, mindketto
> titokzatos modon "megallt/ram fagyott" kulonbozo stage-eknel. (pl. a
> particionalas kozben) Akkor nem tulajdonitottam neki nagy dolgot, reboot
> utan folytattam, igaz mashol de vagy 2x meg tutti megallt. Akkor ezt az
> RC-nek tulajdonitottam be.
>
> Tegnap probaltam a 3.1 stabilt. Most egy sima 2 eves Intel 845 alaplap,
> 2.4Ghz PVI, semmi extra. (mondjuk SCSI hdd-k voltak mind 2 vasban)

> [...]

tudom, hogy ez nem vígasztal, többtucat gépen használok NetBSD-t, hasonló
tünetek nélkül...

amikor lefagysz, a kernel debugger se jön be? (ctrl-alt-esc)

ettől függetlenül, nekem erősen hardware gyanús probléma. láttam már olyan
gépet, ami sz.r volt, de pl. a linux ellibegett rajta akár hetekig is...

--
Egerváry Gergely
<egervary at expertlan.hu>