[BSD] PF vulnerability ?

Péchy pechy at ggg.hu
2006. Május. 29., H, 12:57:16 CEST

Üdv,

minden rendben levõnek tûnt, azon kívül hogy a teszt alatt valamikor a
külvilággal megszûnt a kapcsolatom, még a routert sem tudtam elérni.
Felállás: DSL->Router->FreeBSD server/firewal->local Win net.
A pflog sajnos elveszett ( most vettem észre, hogy logváltásnál az unzipelt
logok (pflog.2..) eltünnek.
Folyamatos forgalom volt a 0.0.0.68-as címrõl a pflog szerint. Egyéb logok
semmi hibát nem jeleztek.
Újabb teszt újra produkálja az eredményt, a portcím úgy néz ki változó (
legutóbb 22-esre írta ), lehet, hogy - miután ez a probléma nem porthoz
köthetõ - a report felület hibájából köti vmilyen porthoz.

Egyébként úgy nézem a router akad ki. További tesztek folyamatban :)

Kösz
Py