[BSD] <OFF> BSD magyarul </OFF>

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2006. Május. 29., H, 12:21:48 CEST

On Mon, 29 May 2006 11:57:40 +0200
Auth Gábor <auth.gabor at enaplo.hu> carved into electrons/véste
elektronokba:

> Halihó!

>   Nekiindultunk, hajrá, de jó, aztán egyedül maradtam... :)
>
>   A nagyobb probléma, hogy az SGML eredeti doksiban nincs
> verziókövetés. Egyet még le lehet fordítani, de nagyon nehéz a
> változásokat követni és fordítgatni.

Lehet, h ez tart vissza többeket?

Én pl. szívesen vennék részt bármi kellően értelmes téma fordításában.
Ha viszont azt látnám, h egyszer lefordítjuk és úgy marad... Viszont
kevés szabadidőmet csak akkor szeretném ilyesmire használni, ha nem
menedzseléssel kellene foglalkoznom, hanem, h itt az anyag
(+ természetesen az infrastruktúra), nosza.

Zsolt