Re: [BSD] Gnome lassulás

xef xef xefsmail at gmail.com
2006. Május. 29., H, 11:10:20 CEST

2006/5/26, fitt at npp.hu <fitt at npp.hu>:

> Üdv!
>
> Portsból telepítettem a Gnome2-t (default beállítások). A gond a gnome-os
> alkalmazások indításánál jelentkezik, ugyanis a CPU terheltség felmegy
> 100%-ra. Ez tart 30-60 másodpercig, majd indul az alkalmazás. A logokban nem
> látok semmi használhatót (.xsession-errors, Xorg.0.log, messages)
> Az elindult alkalmazás utána normál sebességgel működik.
>
> Találkoztott már vki ezzel a jelenséggel?
>
> Üdv, Tamás

Udv!
Igen, en is talalkoztam ezzel freebsd-n. A problema valoszinuleg valami xorg
bugra vezetheto vissza. Foglalkoztam vele egy ideig, akkor talalkoztam par
emberrel akinel szinten jelentkezett a problema, de ubuntun es gentoon is...
Amit eszrevettem: starceltem az xorgot es sigalarmokat kuld folyton, ez
okozza a 100% cpu fogyasztast. Jelenleg nem tudom mi a helyzet ezzel,
ugyanis azota lecsereltem a desktop os-em freebsdrol (tobbek kozott ezert
is).
Ha lesznek fejlemenyek ezzel kapcsolatban akkor ne habozz megirni ide a
levlistre.
--------- következő rész ---------