[BSD] OFF: FreeBSD periodic script debian linu xon

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Május. 25., Cs, 08:52:04 CEST

Szia!

NewHope írta:
> Szeretnem hogyha a debian szervereimen minden nap lefutna vmi hasonlo
> mint amit a freebsd rendszerek  a /periodic/daily alatt futtatnak.
> Szoval hogyan birom azokat a shell scripteket szorabirni (mas a syntax
> sajna) debianon vagy van e vmi hasonlo direkt debianra? Tudom van
> logwatch meg miegymas de a BSD-s megoldas pont annyi csinal ami nekem
> kell: napi rovid-tomor stat a loginrol, netforgalom,stb, zona
> transfer,stb...

Hat az biztos, hogy ennyi nem eleg, de linux rendszereken a FreeBSD-s
sh azt hiszem altalaban "ash" neven van meg, vagy ilyesmi. De persze
gondolnod kell arra, hogy az egyes alkalmazasok eleresi utja mas
lehet, ill bizonyos esetekben talan az is, hogy milyen paranccsori
kapcsolokat ertenek meg az azok mit jelentenek.

Szoval lenne vele barkacsmunka, de vegulis nem lehetetlen...

Tele van a postaládája?  C2MAIL 100 MB e-mail tárhely ingyen!
http://mail.c2.hu