Re: [BSD] Amatőr FreeBSD kérdések

Melega Kálmán melegak at gmail.com
2006. Május. 16., K, 09:50:08 CEST

2006/5/16, Zahemszky Gábor <Gabor at zahemszky.hu>:

> # sh /usr/local/etc/rc.d/akarmi start
> Ehhez a formához hozzátartozik, hogy az (általában) akarmi_enable=YES
> sor az általad is emlegetett módon benne legyen az rc.conf-ban (bár ezt
> is ki lehet kerülni az ugyanilyen nevű környezeti változó beállításával)

Nálam akkor az volt a hiba oka, hogy linuxos beidegződéssel símán
indítottam a szkriptet, és nem írtam be az rc.conf-ba. Mikor meg
beírtam, akkor nem indítottam ismét a szkriptet, hanem rebootoltam.

> b)
> # sh /usr/local/etc/rc.d/akarmi forcestart
> Ekkor a force miatt nem kell a változót beállítani.

Ez kényelmes megoldásnak tűnik.

> Passz, nekem a parancssor erre elég volt. Annyit azért hozzátennék, hogy
> ha egyszer van 3-féle, nézd meg mind a hármat.

Ezt fogom tenni, nyáron talán lesz rá egy kis időm.

> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

Köszönöm kimerítő válaszaidat, sokat tanultam belőlük.

--
---------
Üdvözlettel: Kálmi