[BSD] subversion 1.3.1 crash

Gábor SEBESTYÉN segabor at gmail.com
2006. Május. 1., H, 19:36:41 CEST

Lehet, hogy offtopic a levelem, viszont guglizásaim arra utalnak, ez
FreeBSD-n probléma.

Szóval. Frissítettem FreeBSD-n (5.5) a subversiont, ami most már az
1.3.1-es verziószámon fut és van pár projektem repóban egy ideje
(Berkeley DB alapon).
A friss verziónál le akarok futtatni egy panasz miatt "svnadmin
recover"-t és ennek közepén akkorát száll a program, mint a
győzelmi lobogó:

bash-2.05b# svnadmin recover /bigdisk/svn_repos/agon1/
Repository lock acquired.
Please wait; recovering the repository may take some time...
svnadmin in free(): error: page is already free
Abort trap (core dumped)

Természetesen ezt számtalanszor meg tudom ismételni :(
Van köztetek olyan BSD-s, aki hevenyen használ subversiont és
esetleg ezzel a problémával (is) találkozott? És talán még
megoldást is ismer rá ...??
Előre is köszönöm!

Gábor

"Élveteg dalnok, kinek dala olvatag, ettől lesz a tej alvatag!"